Det där med hundkläder

En gång i tiden köpte jag dyra jeans på NK. Jag köpte ibland korta sexiga party-klänningar och klackskor.
Nu däremot så är det något helt annat som är dominerande i min garderob. Fritidskläder att använda under hundträning såklart! Trots min samling så har jag faktiskt precis sålt av ett par byxor och har väl tänkt sälja av två par till så att jag kan beställa ett nytt par jag spanat in. Har faktiskt precis även beställt en ny väst med våra namn broderat som jag kan tävla med i framtiden! Längtar så tills den är klar 😍

Här har vi lite av de kläderna jag tränar i, favoriten är de gul-svarta men önskar att det kom ett par gul-svarta race revelotionbyxor snart... Annars älskar jag de helsvarta zip-off brallorna. Kan ha varit det smartaste plagg jag någonsin investerat i!

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej! Fina bilder! Vart kommer den svarta västen på bilden till vänster ifrån? En som är på g och köpa ny. Andas den?
Mvh Heléne

Svar: Den är från hööks och jag tycker den är väldigt luftig :)
Melinda

Kommentera här: