Hemgjorda leksaker inför kursen jag är hjälpinstruktör på

Idag åkte jag direkt från jobbet för att hämta vovvarna och sedan köra dagmatte till viltspårskursen hon håller. Hon är riktigt duktig på det där med nosarbeten! Vi ska så fort tid finns till övers börja lägga spår ihop.
Därefter åkte vi direkt till bruksan här i Norrköping. Hundarna fick ingen träning utan jag träffade tre utav instruktörerna för planering utav valpkurserna som startar nästa vecka. Vi fördelade ut vem som ska visa upp vilka moment och vad som ska förberedas inför första tillfället!
 
Jag kommer inte först efter kurstillfället uppdatera om vad jag kommer visa med mina vovvar som partners för kursdeltagarna. Men jag kommer i alla fall knyta ihop flertalet kampleksaker man kan få låna på plats. Jag kom ju över en drös med koskinn, fakeläder och mocka och har köpt elastiskt snöre på metervara så har en livstidsförbrukning utav hållbara och roliga leksaker för vovvarna just nu :) 
 
 
 

Kommentarer:

1 Tekla och Kim:

Ser ut som roliga leksaker det där! Vad duktig du är!

Svar: Ja de är väldigt omtyckta här hemma :D Tack så mycket!
Melinda

Kommentera här: